Tanio, taniej, najtaniej

Promocja produktu, usługi, wdrażanie nowych możliwości reklamy – to wszystko bywa przeważnie kojarzone z dużymi kosztami. Owszem, mogą być one duże, jeśli ktoś nastawia się na bardzo szybkie przeprowadzenie kampanii i natychmiastowe zyski, jednak można je zmniejszyć koncentrując się na początku na realizacji wąskich celów, stopniowo zmierzając do tych większych. Podczas takiego działania ogromnie liczy się skuteczność, gdyż żaden z kroków nie powinien okazywać się błędny. Dlatego też warto od początku sięgnąć po tzw. ciężkie działa, dzięki którym szybko osiągnąć można optymalny rezultat. Skuteczna reklama działa od razu, tak? Sięgnijmy więc po cukierki reklamowe.
Same cukierki mogą być dość skuteczną „wędką” która zachęci kogoś do zajrzenia, zainteresowania się produktem. Kolory i zapachy, a przede wszystkim smak będą oddziaływały na tyle mocno, że można liczyć na chociaż chwilowe zatrzymanie się i spokojną degustację. Jeśli produkt bądź usługa stanowiące cel reklamy dotyczą w jakimkolwiek stopniu gastronomii, słodycze reklamowe są dwukrotnie silniejszym sposobem, bo potencjalny klient wiąże ich jakość z jakością tego wszystkiego, co być może kryje się dalej. W przypadku innych branży z cukierków korzysta się jako ze sposobu na przekonanie kogoś o wysoce indywidualnym podejściu do każdej osoby, o dbałości o zadowolenie, spełnianiu potrzeb itd. Mogą one również stanowić barwne i, co najważniejsze, jadalne ekspozycje, które zachęcają do bliższego zapoznania się z rozbudowaną ofertą. Jeśli firma organizuje np. promocję w swojej siedzibie albo też wdraża się nowy produkt w sklepie czy biurze, można pomyśleć o poczęstowaniu chętnych słodyczami. Nie muszą być to gotowe cukierki reklamowe. Duża grupa osób na pewno będzie zadowolona, mogąc skosztować czegoś wykonanego samodzielnie, na przykład ciastek czy innych smakołyków. Słodycze reklamowe mogą być bowiem produkowane nawet w niewielkich ilościach, albo wręcz przeciwnie – w hurtowych, w zależności od tego, jak dużo środków zostało na nie poświęconych. Warto postarać się, by każdy rodzaj słodyczy niósł ze sobą jakiś przekaz. Czasami możliwe jest stworzenie nadruku, na przykład za pomocą mocniejszego zapieczenia bądź innej metody, dzięki czemu taki produkt od razu wiąże się skojarzeniowo z konkretną firmą, produktem lub usługą. Jeśli przedmiotem funkcjonującym jako swoisty wabik są cukierki reklamowe, mogą z kolei posiadać papierek zawierający pewne rozpoznawalne nadruki czy też inne dane. Owszem, taki papierek łatwo zdjąć i wyrzucić, ale w większości przypadków ktoś podczas odwijania zwróci uwagę np. na logo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *