Oferta słodyczy w specjalnie projektowanych opakowaniach z logo firm na rynku jest coraz bogatsza. Nie są to już wyłącznie najpopularniejsze krówki reklamowe, chociaż ich również nie brakuje w ofercie agencji reklamowych. W katalogach można jednak znaleźć także słodkie upominki o bardziej wyrafinowanym charakterze.
Jednym z przykładów takich upominków są bombonierki. Świetnie nadają się one na prezent dla długoletniego partnera biznesowego, firmy dopiero rozpoczynającej współpracę czy wreszcie dla pracowników w ramach paczek świątecznych. Bombonierki są atrakcyjnym gadżetem marketingowym, ponieważ pakowane są w pudełka, na których znajduje się duża przestrzeń do zadrukowania. Dzięki temu można nie ograniczać się wyłącznie do niewielkiego logo firmy i danych adresowych, ale zamieścić tam także krótkie opisy czy fotografie. Zawartość bombonierek zależy już od indywidualnych ustaleń i od oferty agencji reklamowej. Najczęściej są to lubiane przez wszystkich czekoladki z nadzieniem lub likierem.
Propozycją na zupełnie inną okazję mogą być cukierki oraz lizaki. Sprawdzają się one przede wszystkim w sklepach i punktach obsługi, do których klienci przychodzą z dziećmi, na przykład w bankach czy przychodniach lekarskich. W takich miejscach często aranżuje się kąciki do zabawy dla dzieci. Dobrym pomysłem, także z marketingowego punktu widzenia, jest umieszczenie w takim miejscu kilku lizaków lub cukierków w opakowaniach firmowych. Wpływa to na swego rodzaju przywiazywanie klientów do marki już od najmłodszych lat, co ma szansę zaprocentować w przyszłości.