Co mówią gadżety reklamowe o wizerunku firmy.

Nie zawsze to, co jest sukcesem marketingowym w jednej firmie, okaże się skuteczne w przypadku drugiej firmy. Strategia marketingowa powinna być zawsze dopasowana do charakteru firmy. Dotyczy to także gadżetów, jakie są wykorzystywane przez firmę w komunikacji z klientami. One również w pewnym stopniu decydują o wizerunku firmy i wpływają na skojarzenia, jakie budzi marka.


Takim gadżetem mogą być na przykład słodycze reklamowe, chętnie wykorzystywane przez marketingowców jako dodatek do stoisk targowych czy na spotkania biznesowe. Takie słodycze służą nie tylko zwiększeniu rozpoznawalności marki poprzez promowanie logo czy hasła reklamowego firmy. Słodkie drobiazgi wpływają także na przekaz marketingowy, jaki jest wysyłany przez firmę do klientów. Słodycze kojarzą się z poczuciem bezpieczeństwa, przyjemnością, wspólnym spędzaniem wolnego czasu, beztroską. Cukierki i ciasteczka są więc świetnym gadżetem reklamowym dla firm, które oferują produkty i usługi zgodne z tymi wartościami.


Dedykowane gadżety reklamowe, na przykład w postaci słodyczy, to dla klientów i kontrahentów znak, że firma dba o swój wizerunek i stara się wyróżnić na rynku. Takie gadżety mogą też być wykorzystywane jako słodkie upominki dla partnerów biznesowych. Może się wydawać, że takie gesty nie mają bezpośredniego przełożenia na sprzedaż, jednak działa tu na swój sposób zasada wzajemności – obdarowana osoba będzie bardziej skłonna do skorzystania z oferty firmy, chcąc w pewnym sensie odwdzięczyć się za prezent.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *